დღეს The Wall Street Journal-მა გაავრცელა ინფორმაცია, რომ Yahoo Mail-ი მომხმარებლების ელექტრონული ფოსტის თვალთვალს და მონაცემებს რეკლამის დამკვეთებზე გაყიდვას განაგრძობს. ამის შესახებ The Verge-ი წერს.
იმისთვის, რომ Yahoo-მ ჩვენი ელექტრონული საფოსტო ყუთის თვალთვალი შეწყვიტოს და მოპოვებული ინფორმაცია რეკლამის დამკვეთებზე არ გაყიდოს რამდენიმე ნაბიჯის გადადგმაა საჭირო.
როგორ ვათქმევინოთ უარი Yahoo-ს ჩვენი ელ-ფოსტის სკანირებაზე:
პროცედურის გავლის შემდეგ საფოსტო ყუთის მფლობელი უარს ამბობს კომპანიამ მომხმარებლის სარეკლამო ინტერესების შესახებ შეიტყოს.
იმ შემთხვევაში თუ მომხმარებელი Opt Out ღილაკს მხოლოდ Acros the web განყოფილებიდან დააჭერს Yahoo კვლავ განაგრძობს საფოსტო ყუთის სკანირებას და მოპოვებული მონაცემების რეკლამის დამკვეთებზე გაყიდვას.