ფილმის Jujutsu Kaisen გამოშვებამ გასულ თვეში დაამყარა რეკორდები იაპონიაში, ტაივანსა და აშშ-ში, როგორც ყველა დროის ყველაზე შემოსავლიანმა ანიმემ. იაპონური ანიმეს ისტორიაში კომპანიებს აქვს ბრენდებთან თანამშრომლობის გამოცდილება ახლა პირველი მცდელობაა მაღალი მოდის ისეთ ბრენდთან თანამშრომლობის, როგორიცაა Dolce & Gabbana.
იმის დასტურია, თუ რამდენად დიდი გაიზარდა ფრენჩაიზი, ის მიჰყვება სხვა მეინსტრიმ ანიმე ტიტულებს, რომლებმაც მოიპოვეს ადგილი მაღალი მოდის ინდუსტრიაში, როგორიცაა One Piece x Gucci, Naruto x Coach და Jojo's Bizarre Adventure x Balenciaga.
ამ კოლექციაში D&G-ს კოლექცია და იაპონური კულტურის, ანიმეს ხელოვნება გადაიკვეთა. კოლექცია შეიქმნა ექსკლუზიურად ანიმესა და იაპონური ქუჩის სტილის შთაგონებით.